Jazeker, je werkgever of leidinggevende kan dat voor je doen. Let op: er zijn wel kosten aan verbonden.
Algemeen
Ik ben mijn certificaat/pasje kwijt. Kan ik een nieuwe aanvragen?
Ik heb geen inloggegevens van de e-learning ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat de e-mail met inloggegevens in je spamfolder is beland. Heb je dat al gecheckt? Als je de gegevens ook daar niet kunt vinden, neem dan even contact met ons op.
Wat moet ik doen als de e-learning vastloopt?
Probeer het eens in Google Chrome – andere browsers ondersteunen helaas niet alle programma’s. Lukt het dan nog steeds niet? Of werk je al met Google Chrome? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.
Kan ik mijn opleiding verzetten?
Dat kan altijd, maar doe dit wel op tijd. Dat is voor ons fijner, maar ook voor jou. Tot twee weken voor aanvang van de opleiding kun je deze kosteloos verzetten.
Kan ik speciale wensen doorgeven voor de lunch?
Natuurlijk! Laat ons vijf dagen van tevoren weten waar we rekening mee moeten houden, zoals een dieet of een allergie.
Zijn in-company opleidingen mogelijk?
Als de locatie aan alle eisen voldoet, komen we graag naar je toe. Goed om te weten: we gaan uit van een minimale groepsgrootte. Dit verschilt per opleiding.
Geven jullie ook opleidingen die meetellen voor code 95?
Jazeker. Dat zijn de opleidingen VCA en EHBO (U21).